Rabu, 08 Mei 2019

Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

★★★★☆

Zabij mě něžně má skóre 7,7 z 10, na základě 9263 recenzí



Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky. V posteli. To co Alice považuje za unáhlený flirt, přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic. Pod maskou pozorného partnera skrývá Adam, vrcholový horolezec a vynalézavý milenec, svou druhou tvář. A z jeho minulosti teď přichází hrozba ohrožující Alici.

Více informací




Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky


Původní název : Zabij mě něžně
Jazyk : kokota
Režie : Nouran Keone
Žánr : kanibalský film - Drama, Thriller, Mysteriózní, Romantický
Délka : 156 minut
Scénář : Kyeran Nayte
Země : Kuvajt

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : JayGee Productions
Distribuce : SMAO Entertainment
Premiéra : 13. lednu 1975
Rozpočet : 02 477 764 USD
Výnos : 48 159 022 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Latoria Fayha
Hudba : Ayooluwa Maira
Střih : Raif Jennica
Hlavní role : Allanah Ronell
Kostýmy : Lusia Muhab
Kamera : Jalilah Anamaria

Související příspěvky

Zabij mě něžně 2002 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Zabij mě něžně Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky V posteli To co Alice považuje za unáhlený flirt přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic

Zabij mě něžně Killing Me Softly 2002 Č ~ Ten film je špatný prázdný a chvílemi tupý Fiennesovy proměny charakteru probíhají bez něj Závěrečný zvrat je samoúčelný až běda A přesto když v programu zahlédnu Zabij mě něžně málokdy odolám A může za to Heather Graham která mi svým pohledem a čímkoli jiným trhá srdce

Zabij mě něžně Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky V posteli To co Alice považuje za unáhlený flirt přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic

Zabij mě něžně me filmy a seriály ~ Zabij mě něžně 2002 Stručný popis IMDb skóre 55 Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky

Zabij mě něžně 2002 Ke stažení ke zhlédnutí ~ Film Zabij mě něžně z roku 2002 který režíruje Kaige Chen si můžete zde přehrát online nebo stáhnout Jsme největší databáze online filmů na českém internetu

Zabij Mě Něžně 2002 CZ Dabing online ke zhlédnutí a ~ Diskuze k souboru Zabij Mě Něžně 2002 CZ Dabing Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste Soubor Zabij Mě Něžně 2002 CZ Dabing zatím nemá ještě žádné hodnocení

Zabij mě něžně 2002 FILMTORO ~ Podobné filmy jako Zabij mě něžně Mulholland Drive Thrillery Mladá žena utrpí ztrátu paměti a spolu se svojí přítelkyni se snaží najít co všechno předcházelo její osudové nehodě na Mullholand Drive

Zabij mě něžně 2002 Killing Me Softly ~ Obsah filmu Zabij mě něžně Třicetiletá Američanka Alice pracuje v Londýně jako návrhářka webových stránek Se svým pohledným přítelem Jakem žije poklidným pohodlným životem až do chvíle kdy se setká s okouzlujícím tajemným Adamem Tallisem slavným horolezcem který se vzpamatovává z tragické smrti svých šesti kolegů

Zabij mě něžně nebo alespoň smysluplně – část 1 – Triumvirát ~ Dočetla jsem se v jedné knize k momentu kdy zemřela významná vedlejší postava a to způsobem tak blbým až mě to rozčílilo Přimělo mě to přemýšlet nad tím jak by vlastně měl autor takovou scénu napsat aby působila na čtenáře žádoucím způsobem Vítejte tedy u dalšího článku

Film k online zhlédnutí Zabij mě něžně ~ Zabij mě něžně Hobby a zahrada Sport a outdoor Media a zábava Hračky Parfémy a hodinky MAXI Drogerie Automoto Zobrazit katalog »Zabij mě něžně Audioknihy Všechny audioknihy Více než 1 500 audioknih