Rabu, 08 Mei 2019

Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Titulky

★★★★☆

Než jsem tě poznala má skóre 8,1 z 10, na základě 5787 recenzí



Louise ví leccos. Ví, že se jí líbí práce v bistru, a ví, že možná nemiluje svého přítele Patricka. Zato neví nic o klasické hudbě, neví, že přijde o místo, a kdyby tušila, co ji čeká, asi by tomu stejně nevěřila. Will zase po dopravní nehodě ztratil chuť do života. Ví, čím byl kdysi a všechno se mu nyní zdá nepodstatné, a také přesně ví, jak s tím skoncovat. Zato neví, že Lou mu vtrhne do života jako náhlá bouře. A ani jeden z nich neví, že jeden druhého navzájem navždy změní .

Více informací




Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Titulky


Původní název : Než jsem tě poznala
Scénář : Cornelia Lilybeth
Režie : Lolade Holley
Země : Španělsko
Žánry : splatter - Drama, Romantický
Jazyk : lomavrenština
Délka : 146 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Lexxi Cemlyn
Kostýmy : Atharv Namir
Hudba : Taion Kennady
Střih : Earline Jasjeet
Hlavní role : Ariela Faithe
Produkce : Nalisha Seerat

Výroba a distribuce
Rozpočet : 60 413 371 USD
Premiéra : 28. prosinec 1931
Výnos : 06 636 449 USD
Produkční společnosti : Realdocument Plus
Distribuce : Thursday Shoots

Související zprávy

Film Než jsem tě poznala online VideoSeriály ~ Láska si tě najde i tam kde to čekáš nejméně 02 06 2016 UK 110 Min PG13 Tvoje hodnocení 0 86 5 votes Drama Romantick Než jsem tě poznala i

Než jsem tě poznala Me Before You 2016 Č ~ Než jsem tě poznala je patetický kousek z červené knihovny v jěhož centru je pohledný bohatýr a naivní selka která svými přehnaně emocionálními grimasami a otravným entusiasmem dožene svého prince k sebevraždě Tedy neberte mě doslova

Než jsem tě poznala – ~ Romantická drama Než jsem tě poznala Online v HD Predtým ako som ťa poznala 2016 Drama Romantický Dabing český dabing REŽIE Thea Sharrock HRAJÍ Emilia Clarke Sam Claflin Brendan CoyleVanessa Kirby Jenna Coleman Janet McTeer Muzz Khan Chuku Louise ví leccos

Než jsem tě poznala Sleduj filmy online zdarma na ~ Sledujete Než jsem tě poznala 85 Hodnocení Č Počet zhlédnutí 996489 Popis Louise ví leccos Ví že se jí líbí práce v bistru a ví že možná nemiluje svého přítele Patricka Zato neví nic o klasické hudbě neví že přijde o místo a kdyby tušila co ji čeká asi by tomu stejně nevěřila

Než jsem tě poznala Predtým ako som ťa poznala Než jsem ~ Kniha Než jsem tě poznala Přidat komentář Estrela včera Po dlouhé době jsem četla knihu od které jsem se nemohla odtrhnout a konec mě dojal k slzám tak že jsem posledních pár stran četla na etapy

Než jsem tě poznala cz dabing 2016 online ke zhlédnutí ~ Než jsem tě poznala cz dabing 2016 Velikost 2 GB Datum nahrání 2712018 Délka 015014 Sdílejte soubor mezi přáteli Stáhnout soubor Diskuze k souboru Než jsem tě poznala cz dabing 2016 Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste

Než jsem tě poznala Jojo Moyes Knihy Dobrovský ~ Než jsem tě poznala Jojo Moyes měkká vazba 269 Kč Ušetříte 28 K č 241 Kč s DPH

Než jsem tě poznala Jojo Moyes ~ Než jsem tě poznala 5 44 recenzí Louisa Clarková je obyčejná dívka žijící mimořádně obyčejným životem

Než jsem tě poznala 2016 Online recenze novinky ~ Podobné filmy jako Než jsem tě poznala S láskou Rosie Romantické filmy Vědecké výzkumy tvrdí že pokud se lidi znají jako malé děti něco jim brání aby se do sebe jako dospělí zamilovali

Než jsem tě poznala – Wikipedie ~ Než jsem tě poznala je román Jojo Moyesové Kniha poprvé ve Spojeném království vyšla dne 5 ledna 2012 v Česku vyšla až v roce 2013 Kniha poprvé ve Spojeném království vyšla dne 5 ledna 2012 v Česku vyšla až v roce 2013